Descriere: DR. JOHN J. MEDINA, biolog molecular specializat in cercetarea genelor implicate in dezvoltarea creierului uman si genetica tulburarilor psihice, este profesor asociat la Universitatea din Washington, Scoala de Medicina, in cadrul Departamentului de Bioinginerie, precum si la Universitatea Pacific din Seattle, unde conduce Centrul de Cercetare Aplicata a Creierului. De asemenea, este si director fondator al Institutului de Cercetare Talaris, cu sediul in Seattle, centru axat pe cercetarea modului in care sugarii codifica si proceseaza in mod cognitiv informatiile, la nivel celular si molecular.
Cercetatorul american construieste o punte intre ceea ce stiu oamenii de stiinta si practica parentala de zi cu zi intr-o maniera accesibila, plina de umor, care transforma o carte stiintifica intr-un roman pasionant despre calatoria pe care creierul copilului vostru va trebui sa o faca pana ce isi va atinge ultima treapta de actualizare a propriului potential.
Care este cel mai important lucru pe care il puteti face in timpul sarcinii?
Cat timp e bine sa stea copilul dumneavoastra in fata televizorului?
Care este cel mai bun mod de a gestiona izbucnirile bruste de manie ale copiilor?
De ce barbatii ar trebui sa aloce mai mult timp treburilor casnice?
Este sau nu bataia rupta din rai?
Care este cel mai bun factor predictiv al performantei academice a bebelusului tau?
Autori: John Medina | Editura: Globo | Anul aparitiei: 2014 | ISBN: 978-606-93323-0-6 | Numar de pagini: 320 | Categorie: Altele
Alexandru Sfarlea
ALECSANDRI
IOANA BOLDIS
Drepturile Copilului. Perspective teoretice si aplicative.
Aceasta carte analizează delicat domeniul drepturilor copilului. Grila de lectură se conturează în zece capitole Prima parte a cărţii îşi propune familiarizarea cu principalul instrument legislativ internaţional - Convenţia ONU cu privire la Drepturile Copilului – aducând în atenţie şi anumite precizări conceptuale referitoare la prevederile Convenţiei. Capitolele următoare se focalizează asupra abordărilor recente în domeniu şi nu prezintă integral textul Convenţiei, ci decupează şi adâncesc anumite aspecte privind drepurile copilului însoţite de argumente empirice solide. Partea de final vine în sprijinul întregii lucrări, oferind o trecere în revistă a legislaţie inaţionale şi internaţionale în materie. Abordarea subiectului este una complexă, acoperind teze din domeniul psihologiei asistenţei sociale si dreptului. La realizarea lucrării şi-au adus contribuţia mai mulţi specialişti, atât prin realizarea unor secţiuni din lucrare, cât mai ales prin împărtăşirea aspectelor practice cu care s-au confruntat in exercitarea profesiei – aspecte care au necesitat consultarea literaturii de specialitate în domeniul ...